[팝송 가사/한글 번역] Why Me (왜 저인가요) - Kris Kristofferson (크리스 크리스토퍼슨) (1972년)
본문 바로가기
음악 이야기

[팝송 가사/한글 번역] Why Me (왜 저인가요) - Kris Kristofferson (크리스 크리스토퍼슨) (1972년)

by honephil 2023. 7. 8.

[팝송 가사/한글 번역] Why Me (왜 저인가요) - Kris Kristofferson (크리스 크리스토퍼슨) (1972년)

 

https://youtu.be/Q2KXgr29PD8

 

 

Why me Lord, what have I ever done
주님 왜 저인가요 제가 했던 일들
To deserve even one
하나라도 가지려고 했고
Of the pleasures I've known
내가 알았던 기쁨을
Tell me Lord, what did I ever do
말해주세요 주님, 내가 했던 일을

That was worth loving You
그건 당신을 사랑할 가치가 있었습니다
Or the kindness You've shown
아니면 당신 보여준 친절이었습니다

Lord help me Jesus, I've wasted it
예수님 도와주세요, 난 그걸 낭비해버렸어요
So help me Jesus, I know what I am
그러니 예수님 도와 주세요, 전 제가 어떤지 압니다
Now that I know that I've needed you
이제 제가 당신께 바랐던 것을 알아요
So Help me Jesus, my soul's in Your hand
그러니 예수님 도와주세요, 제 영혼은 당신 손에 있습니다

Tell me Lord, if you think there's a way
말해 주세요, 만약에 길이 있다고 생각하신다면
I can try to repay
전 다시 갚도록 노력할 수 있어요
All I've taken from You
당신으로부터 받은 모든 것을
Maybe Lord, I can show someone else
아마도 주님, 저는 다른 사람에도 보여줄 수 있어요
What I've been through myself
나 자신이 했던 일들
On my way back to You
당신께로 돌아가는 길에

 


Lord, help me Jesus, I've wasted it

예수님 도와주세요, 난 그걸 낭비해 버렸어요
So Help me Jesus, I know what I am

그러니 예수님 도와주세요, 전 제가 어떤지 압니다
Now that I know that I've needed you

이제 제가 당신께 바랐던 것을 알아요
So help me Jesus, my soul's in Your hand

그러니 예수님 도와주세요, 제 영혼은 당신 손에 있습니다

Lord, help me Jesus, I've wasted it

예수님 도와주세요, 난 그걸 낭비해 버렸어요
So Help me Jesus, I know what I am

그러니 예수님 도와주세요, 전 제가 어떤지 압니다
Now that I know that I've needed you

이제 제가 당신께 바랐던 것을 알아요
So help me Jesus, my soul's in Your hand

그러니 예수님 도와주세요, 제 영혼은 당신 손에 있습니다

 

 

 

 

 

반응형

댓글